Az If és a Gjensidige biztosítókkal többen is felvették a kapcsolatot azért, hogy lemondják a tervezett nyaralásukat, anyagi problémákra hivatkozva.
- Ezt a tendenciát a tavasz folyamán is megfigyelhettük – mondta Andreas Handeland, az If kommunikációs vezetője.
Hangsúlyozta, hogy az utasbiztosítás nem fedezi az olyan eseteket, amikor valaki anyagi okokból mondja le az utazást.
A Gjensidige biztosítót is felkeresték olyanok, akik megbánták, hogy lefoglaltak egy utazást.
- A legtöbb megkeresés olyan helyzetekben érkezik, amikor valaki csak a repülőjegyet vásárolta meg, és most látják, hogy a szállás sokkal drágább lesz, mint amire számítottak – mondta Arne Voll kommunikációs vezető.
A Tryg biztosítónál azonban nem tapasztaltak növekedést a lemondások számában.
- A mi mutatóinkból az látszik, hogy az utazási aktivitás a koronavírus előtti értékhez hasonló, és nem értjük, hogy miért lenne egy olyan tendencia, hogy az emberek anyagi okokból mondják le a nyaralást – mondta Ole Irgens kommunikációs vezető.
Forrás: Nettavisen
Comments