Norvég szereplője is lesz a Super Bowlnak
100 millió nézővel minden évben a Super Bowl (az amerikai futball-liga, az NFL éves nagydöntője) a reklámipar legnagyobb ünnepnapja. Az idei reklámblokkba számtalan nemzetközi szupersztár mellé bekerült egy sogni testvérpár is. Tavaly egy 30 másodperces reklámért a cégek 65 millió dollárt fizettek hozzávetőleg. Ez az ár idén 70 millió dollár körül mozog, ahogy arról több amerikai médium is beszámolt.
Ilyen árak mellett a hírességekkel sem spórolnak, ám ezt komoly titkolózás előzi meg. Néhány dolog így is kiderült. A General Motors például Will Ferrellt állítja ismét csatasorba, aki egy 2021-es reklámban támadást intézett Norvégia ellen. Az 55 éves színészt ezúttal a Squid Game „résztvevőjeként” láthatjuk. Ezt a reklámblokkot a 2021-es, azonos című, nagy sikerű dél-koreai sorozat inspirálta (egyébként Will Ferrell is július 16-i születésű, pont, mint a cikk szerzője). Emellett egy másik reklámban ismét találkozik a Breaking Bad két fontos karaktere, Walter White és Jesse Pinkman.
2015-ben a Den Lille Nøttefabrikken nevű magvakkal és szárított gyümölcsökkel foglalkozó norvég cég is bepróbálkozott, ám ők nem jártak sikerrel. 2023-ban viszont az Ylvis-tesók gondoskodnak róla, hogy Norvégia is képviseltesse magát a Super Bowlon. Az 57. Super Bowl norvég idő szerint február 13-án, pénteken éjjel fél egykor kezdődik. A mérkőzést a Philadelphia Eagles (4. döntőjükben ez lehet a 2. győzelmük, ha nyernek) és a Kansas City Chiefs (5. döntőjükben ez lehet a 3. győzelmük, ha nyernek) fogja megvívni.
Forrás: Aftenposten