Nem reklámoz többet a norvég posta a közösségi médiában
- Bettina Pal
- 2023. dec. 2.
- 1 perc olvasás

Kép: Posten
A Posten nevével számtalan alkalommal éltek már vissza a közösségi médiában, emiatt a norvég posta úgy döntött, hogy nem reklámoz többet a Facebookon és az Instagramon. Kenneth Tjønndal Pettersen, a Posten sajtómenedzsere elmondta, hogy az ügyfelektől rendszeresen érkeznek panaszok, hogy megtévesztették őket.
Aki az év hátralévő részében a Posten hirdetéseivel találkozik a Facebookon vagy Instagramon, az biztos lehet benne, hogy az nem a postától származik, így valószínűleg átverés. A csalók általában hamis kampányokról posztoltak, miszerint a posta fillérekért árusítja ki a raktárában lévő, át nem vett csomagokat. Pettersen elmondta, hogy a posta sosem folytatott ilyen típusú értékesítést.
Forrás: VG
Comments