Kép: Wix
A norvég webáruházak rekordmennyiségű áremelést hajtottak végre októberben, hogy a novemberi Black Week akciókat vonzóbbá tegyék a vásárlók számára. Az árösszehasonlítással foglalkozó Prisjakt.no sajtóközleménye szerint a megfigyelt termékek 35 százalékánál történt áremelés, és 920 ezer termék esetében ráadásul 10 százalékkal lettek magasabbak a fogyasztói árak. Ez a gyakorlat ugyan jogszerű, de megtévesztő lehet, mivel a korábban magasabbra emelt árakra hivatkozva kínálnak nagyobb kedvezményeket a cégek a Black Week idején. Christoffer Reina, a Prisjakt vezérigazgatója elmondta, hogy nem kizárt, hogy valódi szuperkedvezmények is lesznek a Black Week idején, de az év többi részében ugyanannyi esélyünk van kifogni egy jó ajánlatot, mint novemberben.
Pál Bettina
Forrás: ABC Nyheter
Comments