top of page

A Vipps növeli az "ajándék csomagolás" árát

Szerző képe: Renata Orban-KerekiRenata Orban-Kereki

Skjermdump fra Vipps Foto: Kari Aarstad Aase
Skjermdump fra Vipps Foto: Kari Aarstad Aase

Szerdán a Vipps e-mailben tájékoztatta ügyfeleit arról, hogy frissítette felhasználási szabályzatát, valamint arról, hogy december 4-től az ajándékcsomagolás árát 5-ről 8 koronára emeli.

A Vipps 2020-ban indította el az "ajándékként küldés" opciót pénzküldésnél.


5 koronáért az elküldött összeghez digitális ajándékcsomagolás, valamint konfetti animáció is jár, amikor a címzett kinyitja az ajándékot.


Az E24 az idei év elején írt arról, hogy 2022-ben a norvégok 2 millió ajándékot küldtek az alkalmazáson keresztül ezzel összesen 10,2 millió koronát költöttek az ilyen típusú digitális ajándék csomagolásra.


Arra a kérdésre, hogy miért került sor az áremelésre Caroline Lunde, a Vipps kommunikációs vezetője azt válaszolta a VG-nek, hogy az ajándékcsomagolás árai 3 éve nem változtak és mivel a társadalom többi részében tapasztalhatóakhoz hasonlóan a szolgáltatásaik működtetéséhez szükséges költségek náluk is megnövekedtek, ezért kénytelenek voltak árat emelni azért,, hogy továbbra is biztosítani tudják szolgáltatásuk magas színvonalát, illetve tovább fejleszthessék a technológiát.


Az áremelést a csúcsszezon előtt vezetik be, ugyanis a tavalyi évben, forgalom szempontjából december volt a csúcs, amikor a norvégok 2,8 millió koronáért vásároltak ajándékcsomagolást.


Forrás: VG

12 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Commentaires


bottom of page